There was an error in this gadget

aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 29, 2010

2 bulan cuti

hye sume..
nama saya FAREEZ HAKIMI BIN HASHANURUL NEZAM..
saya lahir pada 23 July 2010..
kul 11.39 am..
berat saya 3.63 kg..
comey x saye??
hehe..

ni la anak buah aku yg ke 15..
adik kepada DARWISY HAKIMI..
anak kepada kakak aku NOR SHAZLEEN..

skng kakak aku ni berpantang d Perlis..
umah kakak aku SURINA..

so..
secara xlangsung aku ni..
baby sitter la..
menjaga DARWISY..

So makin busy la aku dlm 2 bulan ni..
no mase enjoy2..
sume mase kena bahagi..
dengan 2 sajer..
PROJECT MASTER..
DARWISY HAKIMI..

kepada..
kawan2 yg ad niat nk ajak kuar..
jenjalan ke...
shopping ke..
karaoke ke..
wayang ke..
harap maap la yer..

saya cuti 2 bulan..



*mr.ariel..thanks memahami saya..saya xdpt balik KL smpi la raye..
tggu saye dgn setia ok..mase tu akan tibe..




Thursday, July 22, 2010

diet

hye...
skng ni mood in diet..
hehe..
mari sama2 mendoakan...
kecekalan..
ketabahan..
kekuatan disiplin..
fizikal & mental...
aku..
untk kuruskan badan..

aku diet karbohidrat..
dr atkins..
sgt teruja tengok sifu aku ni..
kurus..

sifu
*sila kelik utk kenal sifu aku...

lg1..
aku sgt2 busy mengupdate..
belog diet aku..

meh jengah2..
usha2..
skodeng2..

mariberdiet

bg la komen anda pada menu2 aku..
kot2 sape2 ad menu menarik yg sesuai dgn diet karbo aku ni..
sila2 la kan yer...

maap..
ampun..
belog ni bersawang2..

tolong2 la..
sapukan..

-sekian-

Sunday, July 18, 2010

cinta bersegi-segi

salam 1 Malaysia...
Weekend tanpa xtvt kecuali hari Sabtu...
Tonton wayang bersama Alida...
Mantra..
4 star la cte tu..
nak tau lebey2 tgk sndr..
:)

sbnrnyer aku nk cte bnda yg aku tbe2 terpk..
terpk pada suatu malam dlm weekend ni..
mgkn terpk lepas aku mimpi 1 bnda ni...

nk tau ape kebenda nyer yg aku terpk tu???
jeng3..

terpk cinta ngan org lain..
tp kawen ngan org lain..
alah cm dlm drama melayu la gayanyer...

kalu la bnda ni terjadi kt aku...
wohohohoho..
xtau nk jwb cm ne..
sbb xpnh alami lg..
blom kawen..hehehe..

yg aku terpk ni lg yg dramatik aku rase..
perah santan jap ek..haha..

tgkp cinta bagai nak rak...
pny la syg gler..
tp jodoh di tgn tuhan...
kawen ngan org yg pnh kte minat dlu2...

apakah korg akan rasa??
ermmm...

aku??

firstly...
aku redha ngan ketentuan Tuhan...
mgkn ad hikmah kot kte kenal org tu...
mgkn Allah nak kte blajar kenal erti cinta dgn org lain...
tp mengaplikasikan cinta tu untuk org yg d jodohkan untuk kte...

*smoga dia lah jodoh aku....amin..harap bnda yg aku terpk ni xjadi kt aku..tkt..hehehe..
(ayat2 atas tu ayat skema sbb xpnh jadi kt aku)


-sekian-

Saturday, July 17, 2010

bestkan kalu ad kete??

suatu petang d kawasan kangar..
terdengar perbualan sorg mamat...

mamat A:panas gler..
mamat B:bestkan kalu ad kete??
mamat A:a'aa la..
mamat B:next sem nk request la kete kt bapak aku..
mamat A:good idea..

di simpulkan kt cni..
mamat2 tu adalah berkemungkinan student br UniMAP..

aku mengomel sendiri di dalam hati..
"wah..br je rasa susah ckit dh mengeluh..."

tazkirah jarak jauh aku untuk mereka...

"adik2 ku syg..blaja la susah ckit..
nek bus tu ad rase nikmatnyer..
mmg la kdg2 rase penat..
tp bile dh hbs blaja nnt mst tringt2 zaman tu...
nek bus leh ngeratkan lg silaturrahim sesama kte...
jgn la bebankan lagi mak ayah dgn beban hutang kete..."

terkenang zaman blaja degree dlu2..
nek bus turun bus..
kemana2 dgn bus..
smpi leh kenal la sume pakcik drebar bus tu..
smpi pakcik tu leh contact lg ngan kte..
tny kabar...
opss..jgn salah anggap..
mereka hanya la menganggap kami sbg anak2..
kalu yg gatal2 tu jgn la layan plak..
kte sndr buleh bezakan yg mane 1..


*bersusah dahulu bersenang la kemudian...

Thursday, July 1, 2010

white devil

wuawuawua....
kamu sudah seribu...
aku plak kehilangan seratus demi kamu...
demi kamu aku rela kehilangan seratus lebih tu...
demi kesihatan luar & dalaman kamu...
aku jnj menjaga kamu sehingga mane aku xmampu janji...
insya Allah sehingga habis hutang aku untuk kamu...
kamu mesti janji gak...
jgn meragam2 tau...
jadi lah yg terbaek untuk aku...