aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 11, 2010

kemenyampahan

kemenyampahan...
  • dengan manusia yg xsenang dgn kelebihan org len..
  • dengan manusia yg ske cari kesalahan org len..
  • dengan manusia yg hipokrit..
  • dengan manusia yg bijak dr luaran tp dalaman yg hampeh..
  • dengan lelaki yg ske sgt nk control hidup gf die..
  • dengan manusia yg xsedar dek untung..
  • dengan pompuan yg perasan di sukai ramai..
  • dengan lelaki yg rasa diri mereka hebat.. (khas tuk entry mogok)..

Sape yg makan cili akan rasa pedasnye...
Sekian..

Monday, March 8, 2010

..Mogok..

Selamat Hari Wanita Sedunia...
Patut hari ini aku rasa sgt d hargai..
Kerana aku wanita..
tp..
aku telah melancarkan Mogok..
Kerana aku wanita..
Mengapakah??

Sebab..

Jeng3..

Aku rasa sangat hangat,panas hati..
Dengan sorg mamat International tuh..
Budget bagus..
Padahal hampeh..

Dh kate report by group..
Bahagian ko la plak wat discussion..
Asyik aku ngan warganegara Malaysia je wat..
Kalu xtau tny la..
Aku bleh tlg ajarkan..
Ni x..
Boleh dio claim ayat cm ni..

Dekat negara dia..
Xleh mintak tolong kat pompuan..
*die lelaki

So, die decide xmau buat...
Cm ha*** btui..
!@##$%^&*()..
WTF..

Ni Malaysia la wey...
Xsalah pon nk tuntun ilmu..
Bukan nk wat pe pon..
Aku pon xhingin la..
Takut bini marah la tuh..
Hahahaha..

So,sebagai wanita...
Aku sgt sedih...
Sbb die ingt wanita ni..
Xhebat ke..
Xpower ke..
Xbijak ke..

Hello..
Sekarang kt Universiti..
Kebanyakan wanita ok..
Wanita byk dh jadi pemimpin..

Bangang..
Kalu ko bijak xpe gak...
Ni cam !@#$%^&*()..
Ego tinggi sggh..
G mampuih la..

Naseb lelaki2 Malaysia masih menghargai wanita...
Terima Kasih..

p/s:Moral yg dpt..jgn lari ikut laki luar negara...