aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 7, 2009

::it's over::

it's over..
opss not yet..
still have presentation..
b4 it's over..

arghhh..
aku mcm xrase lgsg sume ni nk berakhir..
tp tu la kenyataan yg aku perlu trime..
after dis..
we need to face the new world..
tuk org yg nk bekerja la..
tuk yg nk smbg master tu..
mcm same je..
tp kena study lebih ckit kot..

aku??
new world??
arghhh..
no idea la tuk new world tu..
almaklum la..
ekonomi xtentu skang..

my sis & kazen suggest jadi cleaner hospital..
ermm..
rajinkah saye??
rumah sndr pon tonggang langgang..
ni nk clean hospital..
haishh..
mustahil..
*tlg ingt ni bukan alasan*

dulu2..
cikgu:cita-cita awak apa?
aku:cita-cita saya doktor, cikgu..

kakak aku:hang nk jadi apa bila besaq nnt?
aku:ati nk jadi nurse baby..
*ati:nickname dlm family*

skang..
sdare aku:hg mengaji kt mana la ni??
aku:unimap..
sdare aku:amek kos apa??
aku:material engineering..
sdare aku:uishh..nk jadi enginiar la ni..bgs2..

saat ini..
lari benar ngan cita2 aku dulu..
tp ape yg aku blaja ni dpt ke jadi??
ishh..
just wait & c..
bukan aku yg tentukan sume tu..
aku hny merancang..
hanya Allah yg menentukan..

ape yg aku cte ni..
lari tajuk daaa..
kalu karangan bm cm ni mau dpt 5% je kot..
ishh..
sbnrnye aku nk cte sal live aku spnjg d unimap..
alamak..tersasar suda..
nnt la cte..

da~



1 comment:

yaNiE said...

sile amik award di blog saye ye cik yanti :)