aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 15, 2009

::14 July 2009::

salam..
smlm aku kuar ngan arlyn wat kali ke 3 after kami hbs study..
ngan arlyn je la aku nk kuar pon..
mmber yg lain sume d negeri masing2..
alida yg d kl ni cm dok kelantan je..
cbuk menjadi bibik pada anak2 angktnyer..

kali ni kami kuar ber3..
aku..ariel..arlyn..
kuar g OU..
arlyn ajak g mid mule2..tp aku cm dh buhsan gle..
sbnrnye kami kuar bukan ad tujuan sgt pon..
arlyn je la yg nk mntk tulun kt aku..
tulun settle sume hal2 knvo..
sbb aku nk pulang ke perlis..
tu yg kuar jenjalan gak ni..

kami cm xtentu arah je smlm..
sampai OU trus naik atas..
ingt nk tgk movie ice age 3..
tp perot lapar gle..
trun balik cari restaurant yg best nk makan..
at last,decide..
garden,lifestyle & cafe..
arlyn ckp br bukak..
saje g try2..
*gmbr next entry

mmg smart r tmpt die..
food die pon sdap gak la..
mcm2 ad..
dr local food ke western food..
mee mamak, curry laksa pon ad..
smpi penin nk pilih pe..

at last yg ni kami decide nk mkn..
aku:spagethi carbonara
ariel:spagethi pe tah..xingt..
arlyn:dory fish pe tah.
dessert:red apple..

sume ni set utk lunch..
lengkap ngan ice lemon tea & soup of the day..
soto..

it is very delicious!!
mmg puas hati r..
harga pon not bad..
total:RM68 utk 3 org makan..

agak lame lpak kt ctu..
ye la nk menikmati mknn die..
nk usha2 tmpt die..

kami maen bowling..
2 games..
buhsan gle maen kali ni..
mayb sbb tmpt die kureng org kot..
so, xde cte best la kt cni..

after tu kami jenjalan la..
masuk kuar kdai..
dr new wing ke old wing..
arlyn nk cari kasut konvo..
ad yg berkenan xde size plak..
sian aryln..
nnt kte g cari lg ek..

punya la niat nk kuar beli kasut..
masuk plak vincci..
berkenan plak arlyn kt kasut wedges ni..
xsesuai tuk konvo la..
naseb ad size..
rembat la die..
muke puas hati gler..
yg aku xde pape niat ni..
pon terembat 1 heels..
50% less..
aishh..
dasar org gle kasut mmg cm ni..

pastu arlyn bwk plak jenjalan area handbag..
adushh..
penin aku..
bkn sbb pe..
tkt tersangkut terberkenan plak..
bukan takut dh..
mmg ad yg teberkenan pon..
tp bleh control..
seb baek la ad mamat ariel..
hehehhe..
arlyn rembat 1 beg baby phat..
utk mak die..
tu pon mak die yg kirim suh beli..
tuk diri die xde..
aku xbg die beli..
hehhehehe..

agak lame la khatam OU tu..
penat suda..
pulangla kami ke jalan yg benar..
..end..

*utk mye,mimi tgk la gmbr next entry k..
hahahahaha..



No comments: