aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 20, 2010

..penantian ku telah berakhir..

19/01/2010..

genap 2 thn 1 bulan tuk penantianku ini..
akhirnye ianya berakhir juga pada tarikh ini..

keputusan yg di perolehi amatlah memberangsangkan..
sehingga ianya mampu melebarkan bibir mulutku hingga hampir mencecah telinga..
hehehehe..

syukur Alhamduillah..

mungkin apa yg berlaku 2 thn 1 bulan yg lepas ad hikmah yg tersembunyi..
yeah..
aku akui semua itu..
aku sedari apakah hikmah itu..
cukuplah sekadar aku yg mengetahuinya..

Terima Kasih Ya Allah..
Atas segala rahmat mu itu..
--------------------tamat tuk section sedih bercampur gembira--------

to my beloved femili..
thanks a lot..
waiting for the langkawi trip k..
that my promise..

to my best frenz..
(u know who r u.. :) )
thanks a lot..
tunggu aku blanje korg ek..

to my beloved "papa"
bile mau hantar meminang??
ahaks..
xyah hantar lg..
i blum habis enjoy..
hahahaha..

----------------------tamat suda penantianku berakhir------------------

4 comments:

Carlos Valderama said...

Hampess.. citer tergantung... tu yang maleh nak baca blog Lantak Kau ni... bikin suspen sama olang saja

~CinDerella~ said...

yanti,nk tunang eh?congrate..=)

missyen said...

en.shaiful:relax la..br syok bikin org suspen..to be continue..

cda:iskk..xlah..lambat lg kot..

erinazrina said...

yantee.
kita bestfren kan..kan..
ahahaa :):)
anyway congratz tuk penantian yg da berakhir tu..(even xtau..heee)