There was an error in this gadget

aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 18, 2010

cantik

cantik..apa makna cantik..
isk3..susah nk describe makna cantik ni..
berdasarkan kamus dewan..
cantik bermaksud..sangat menarik apabila di pandang, sangat elok..
tp xkan cantik ni berdasarkan luaran je kot..
bagaimana dengan dalaman?

skng byk manusia yg cantik d luaran tapi dalaman nya hancus..
hodoh gle..
mcm2 dh org aku jumpe mcm ni..
luaran nya cantik..bersopan santun..
tp perangainya sgt hodoh..
bnda yg xsangka dia akan wat..
isk3..
sadis btul..

aku sgt menyampah ngan org cm ni..
tmbh2 org yg hanya tahu menilai luaran bukan dalaman sesorg tu..
depan kte ckp berapi2..
konon die la yg baik..
tp belakang kte..
nauzubillah..

pk2 kan la wahai manusia sekalian..

4 comments:

baby said...

ehem2...ak terkategori ka??uhuk3....
mau kepastian nih..huhu...
kalo org tu luar x cantek dlm pun xcantek camne lak?huhuh..
cam yg ak soh ko bace rtu..heheh..

MISSYEN said...

haha..ko trase ke??haha...xtuju kt sape2 pon..saje2 buhsan..yg xcantek luar dan dlm tu mmg kritikal dh..tu org perasan nama nya..haha..

myatiqah said...

betol2..org ni mcm2..
tp kdg2 kte pn xprasaan yg kte pn ade hudohnye yg kt dlm2..xkn sntsa cantek je kt dlm tu..kalo cntek je, kte..kalo hudoh je,org..
ha.ha..

мyΞ'™ said...

weyy..biase la ni..lawa tapi budus....

aku ade tulis psl bende ni gak....
sabar je la weyhh