aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

azam baru

hello sume..

alamak..byknyer sawang kt belog aku ni..
sori2..

xde mood lgsg nk menaip kt cni..
almaklum la..
aku br je habis menulis thesis..
so cm nak muntah la nk taip pjg2...

^______________^

alhamdulillah...
sume dah habis..
mggu lepas presentation...
just a minor correction..
yippie..
insya Allah..
next year buleh bergraduasi..
Msc of Polymer Engineering..

perghhh..
cm xcaya je kan..
jap je mase tu berlalu..

so skng aku hnya melepak mengoyangkan kaki membesarkan badan & menambahkan berat lemak...

^________________^

2011 just around the corner...
ape azam baru aku ek???
mcm2 kot..
azam 2010 pon xterlaksana lg cm ne ni...

2011 ni mgkn mcm2 kot nk wat..

1) mau kerja
2) mau kerja keras
3) mau kerja keras sgt2
4) mau kumpul duit
5) mau kumpul duit banyak2
6) mau kumpul duit banyak2 tuk kawen^______^
8) mau kurus
9) mau kurus kering ^________^
10) mau kurus kering gile2 ^_______^

owh..
cukup 10 saja..
azam 1-3 tu yg paling utama skali..
yg selebihnye hanya sampingan..
terutama yg no.6 & no.10 tu..
hahaha..
azam kurus tu tiap2 tahun..
tp xpnh nk capai..
g mana sey..

^_____^

tu je kot..
apa azam korg sume??

OK x azam aku ni??

^________________^

lately ske sgt pakai smile icon cm atas ni..cm comey saje..

No comments: