aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 26, 2010

alahai oktober

tik tok tik tok tik tok...
shut up jam...
berenti seketika buleh x??
aku dh xsempat ni...

wuarghhh~~
andai la masa tu kte leh berenti kan jap..
dh lame aku berenti...

eh..
ape da..
salam pon xsempt nk bg..
excited nk menaip meluahkan perasaan...
sori3..

assalamualaikum...
sume kwn2..

mood aku..
writting thesis..

arghh..
bnda yg paling aku menyampah...
asal aku stat je nk buat...
halangan xyah cte la..
berjuta2 million...

paling byk halangan...
adalah tdooo...
zzzzz...
asal nk buat je..
mate dh terkebil2..
mate gatal la..
sume faktor2 nk tdo tu dtg la..

"Yanti,awak ad lg sebulan je..saya tkt awak xsempt je..kurgkan TDO.."

celoteh sorg lectr pada stdnt nyer yg malas cm aku...
thanks Dr. Salmah atas peringatan tu..
aku kian sedar diri..
tp..
arghhh...

MALAS..

ad ubat bg rajin x?

p/s:doakan aku berjaya menyiapkan thesis on the time k..

*Dr Salmah adalah isteri kepada sv aku Dr.Surya..

No comments: