aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 3, 2010

sedey


salam..
mood sedey sgt2...
ngah dok sebek cm baby atas ni..
wuarghhh...

mood raya habis hilang ntah ke mana...
sumenyer gara2...
arghh..
xsggp nak ckp..
tp nak cakap gak..

dr.surya:uishh..cm ne leh dpt result cm ni??
me:apsal lak dr??kenapa??
dr.surya:result testing awak ni..cm ne leh dpt tensile utk control lg tggi dr treatment??
me:hah?? (kepala dah penin2..cuak)
dr.surya:awak repeat balik testing ni..
me:ape??nak raya ni..esok plak sbtu (berkata2 dlm hati)
me:ok la dr..saya try..mgkn lepas raya la saya smbg..
dr.surya:xyah raya..wat lab..saya pon xcuti..(nada gurau)
me:hehe..hihihi..(gelak nada siput sedut ke malu2 an)

*versi perbualan aku ngan sv aku..sv dlm nada keindonesiaan..

so..
tu la masalah yg menyebabkan aku sedey...
nak repeat lepas raya..
masalah len plak..
ad final exam la pulak..

alamatnye..
pas exam la..
redha je la..

mari sume kawan2..
angkat tgn..
kite berdoa..
smoga aku pny testing pas exam ni berjaya dgn jayanye..
berjaya mendptkan result yg d kehendaki sv aku..
aminnn...

*Ya Allah Ya Tuhanku..kau permudahkanlah segala perjalanan master ku ni..sesungguhnye aku semakin menghampiri pengakhiran masterku ni..smoga Kau merahmati segalanyer..aku redha dgn segala dugaan & cabaran ni..sesungguhnye yg baik adalah dr Kau..yang sebaliknye adalah atas kesalahanku sendiri...amin ya rabbal alamin..

No comments: