There was an error in this gadget

aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 11, 2009

ape yg ko rase??

ko xrase ke org nyampah dgn diri ko??
ko xrase ke yg ko wat cm tu nmpk sgt kebodohan diri ko??
ko xrase ke ko jilat ludah ko sendiri slps pe yg ko dh wat??
ko xrase ke yg ko terlalu menunjuk-nunjuk konon ko je la yg dh berpunye??
ko xrase ke ko tu perasan bgs??
ko xrase ke ko tu ego tinggi??
ko xrase ke malu ke??

byk benda yg ko xrase langsung..
mayb aku bleh jwb kot pe yg ko rase..

ko rase ko bagus sgt..
ko rase ko hebat sgt..
ko rase ko sorg je yg ada bf/gf..
ko rase pe yg ko wat tu btul..tp bile org wat salah..
ko rase setiap perlakuan/percakapan org lain salah..
ko rase ko je la sentiasa betul..

xpaham aku ngan ko ni..
every single things yg ko wat..
ko xpnh bertanggungjawab..
perbuatan malah percakapan..
mcm org ckp la..
"JILAT LUDAH SENDIRI"
mmg la kdg2 kte sendiri xperasan..
aku pon kdg2 xperasan..
tp ko tu obvious sgt..
dlu ckp kat org membabi buta je tnp berfikir..
sekarang ko plak mcm b*** buta yg xnmpk kisah silam ko..

haish..malas btui layan org cm ko ni..
nasib baik ko jauh..
lagi jauh lagi bgs aku rase..

5 comments:

nadia a.k.a yaya said...

uih,,
marahnye.
:)

yaN-t said...

marah la..marah + geram org yg cm ni..

aku beskot said...

wah..
marah nmpk yantea.
jgn marah²..
nnti kne jual..
oit..pesal cm debab je ak tgk..
diet sket.hehe..

yaN-t said...

ye la..dok mkn tdo..mkn tdo je keje aku..

baby said...

sapekah gerangna org nih??ak knal ker?hehe..kalo iyala ape yg aku sangkakan...hehe