aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 22, 2009

sunday..

ahad..
atau omputih nyer..
sunday..
aku jnj ngan akak aku..
mau jamu die makan spagethi bolognise..
hand made by missyen..
ahaks!!
jnj hari sbtu..
tp ahad yg buat..
haishh..
kebosanan..
+
kekenyangan melantak spagethi bolognise..
=
melayan reality show..
the biggest loser kat 702..
*konon mau jadikan semangat nk kurus la..
tp hampeh*
ngah khusyuk2 melayan reality show itu..
tibe2..
jeng3..
seyes xsuspen pon..
my sis: "jom g perodua nk x? tgk mpv baru.."
my kazen: "jom3" *die ni ske kalu tgk kete*
myself: "uishh..trase sgt malas nk kuar.."
suasana sunyi sepi..
aku lagi: "mane kuar lagi..esok la.."
my sis: "dh kuar la.." *tanak mengalah*
sesampai di luar perodua..
depan lrt jelatek..
aku : "xnmpk pon mpv br.." (dlm hati)
masuk dlm perodua..
my sis & her husband dh jumpe salesman..
*aku nek kete ngan kazen*
kenampakan di wajah mereka..
kecewa..
tu la tanak percaya ckp aku..
hahahhahaha..
frust menonggeng hah..
mpv tu dh ad kt blakang..
tp xleh show lg la..
coz PM kte belum rasmi..
ni yg mamat salesman tu ckp la..
so..
"kak lin sabaq ja la..esok je pon.."
"esok kta p tgk k"
dlm mereka berkecewa..
aku usha la kete yg ad dlm show room tu..
myvi putih..
yeah!!
myvi..
my 3rd car yg aku idam2kan..
1st & 2nd kete idaman blum mampu kot..
volkswagen bettle & honda accord yg baru tu..
huhuhu..
abaikan kete idaman yg 1st & 2nd tu..
continue..


lebih kurg cm ni la kete tu..
xkan korg xtau rupa bentuk myvi kan..
gmbr aku google je..
myvi SE kale putih..
Myvi SE kale oren..
yg ni xde dlm show room tu..
sedey2..
aku ske yg oren ni..
cm style je kan..
korg rase yg mane yg chantek??
oren..oren..oren..
hehehhe..
mekaseh la sokong pilihan aku..
*syok sndr plak.
continue..
dgn penuh perasaan yg agak kecewa..
&
ingin melupakan mpv itu..
my sis ajak g Care4 wangsa maju..
katenyer mau mencari langsir..
di Care4..
mencari langsir yg harga berpatutan..
mengambil masa lebih kurg 1 jam..
at last..
ad jugak..
Rm3.80 semeter..
for me..
not bad la..
sesuai tuk umah sewa la..
"umah sndr nnt hg beli yg nmpk class ckit la.."
tu la ayat aku kt kakak aku..
selesai tuk hari ahad mggu ini..
22/11/2009

No comments: