aku & dia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 7, 2009

Tukar Baju Baru

hye..lame gle xjumpe..
kemalasan yg agak melampau tuk mengupdate belog..
opss..bukan malas la..actually aku sgt2 la bz..
bz ngan train & place yg aku attend tu la..
ingt x b4 dis aku ad cte??
xingt??g la usha entry bwh2 ni..
malas??lantak kau.. ;)
dlu photoshop..pastu illustrator..
skng flash..
bertmbh2 penin..almaklum la..
director.. ;)
xpaham??lantak kau..
opss..
tersasar dr tajuk utama..

kembali kepada tajuk utama..
tajuk utama buletin arini.. *caishh.mcm pembaca brite tv3 dh aku ni..
belog malas nk update..
wlpn byk cte yg nk ku critakan..
tp belog nk chantek je aku ni..
chantek kan belog br aku ni??
sume ni gara2 g bace belog c mye la..
chantek plak aku tgk belog die..
so jeles tu timbul la..
hahahah..
so ni la hasilnyer..
tu je nk cte..
hahahahha..

nite..tata..

No comments: